יום שישי, 8 ביוני 2012

גינה במסגרת

מי שנחשף לבלוג בחודש האחרון התחיל לשאול... נו... מה קורה, את לא כותבת? זהו ?
האמת היא שיש לי כל כך הרבה רעיונות והמון מה לכתוב אבל כרגע... אני קצרה בזמן! צריכה להספיק כל כך הרבה, את כל השגעונות שלי. לעבוד בבנק, לגדל את הילדים, חוגים, הסעות ואין סוף.. אך אני לא אוותר, לא על השגעונות שלי ולא על הגינה !
אחותי חושבת שיש לי 48 שעות ביממה ובאמת שאני מספיקה המון.
אביטל, חברה, הוכיחה לי שכשיש משהו שאני מאוד רוצה לעשות, גם אם אין לי זמן - תמיד אצליח לעשות.

כבר חודשיים בערך שאני מציירת, מתכננת, מודדת לומדת וחושבת איך זה צריך להעשות.
זה כל כך פשוט אבל בעצם - איך מרימים את זה? - מיטות גינון, RAISED BEDS.


בישראל זה כמעט לא קיים, חיפשתי וחיפשתי ואין ערוגות מוגבהות לגינה הביתית, משהו דקורטיבי, אסתטי, שיגרום לאנשים לרצות ושהיה להם כיף לגדל בו ירקות ותבלינים בקלות יחסית, גם עבור מי שלא מתקשר עם הגינון.
אין דבר יותר גדול מלגדל את הירקות שלך לבד !



ואז, חברתי לבשמת ומוטי, זוג יוצרים מוכשרים (בשמת גל), אמנים שאצלם הכל פשוט - אפשר לעשות הכל ובקלות, וזה מה שחיפשתי!  את הדרייב הזה להתחיל לזוז. בתמיכתם המדהימה, מבלי להכיר אותי ועם הסערה שבערה בתוכי התחלנו לבנות מסגרות ומסגרות בצורות שונות, גבוהות, נמוכות, קבועים או להרכבה עצמית והנה כבר יש ליין מוצרים: גינה במסגרת.




הרעיון המרכזי - לייעץ ולהדריך אנשים, לבנות לכל מי שחולם שתהיה לו גינת ירקות או  גינת תבלינים קטנה, משהו מוגדר, יפה ואפקטיבי. להסביר כמה זה פשוט, הנבטות, אדמה, שתילה, שימוש קטיף והכל בהנחייה, ליווי ותמיכה.

מניחים את המסגרת על האדמה, גם אם זה שטח קטן, 'בונים אדמה': ממלאים בזרדים, עלים, עיתונים, קש, קומפוסט ואדמת גינון ושותלים. החששנים יכולים למלא את הכל באדמת עציצים. האדמה מאווררת יותר וקלה, השתילים נקלטים בקלות. הסביבה נשארת נקייה והתוצאה יפיפיה.

בסוף השבוע הקרוב אציג בהפנינג של אמנים יוצרים את 'גינה במסגרת' בפעם הראשונה.

מסגרות, ערכות שתילה, זרעים, מוצרים אורגנים מגינת התבלינים שלי, אדניות מטבח מוכנות עם תבלינים וירקות ואביזרי גינון מהליין של שושן דגן.

תודה לכל המפרגנים, אוהבת אתכם. טלי

מזמינה את כולכם,

ביום שבת 16.6.2012 11:00 - 17:00
שדרת הנקרים / אצל דני הנקר / הוד השרון

קישור ליריד




2 תגובות:

  1. עושה חשק לגדל גינת תבלינים, כמו שתמיד רציתי,לקטוף מהגינה ישר לתה או לבישולים.

    השבמחק
  2. טלי,
    הריבת שזיפים סוף הדרך!

    רועי.

    השבמחק

אשמח לתגובות, טל