יום ראשון, 8 ביולי 2012

כאן מכינים שקיות תה לבד !

עונת התבלינים בשיאה, הכל ירוק חזק וגדל בצורה פראית.


זה הזמן להכין תה לבד! גם לשמר את הצמחים המתאימים לתקופות קרות וגם כדי להנות מזמינות נהדרת לאורך כל השנה.
אם זה תה חם או תה קר. מה שבא בטעם טוב וחזק.


זמן הייבוש משתנה בין צמחי התבלין השונים. הלואיזה למשל מתייבשת בצ'יק בלי לעשות כלום. קוטפים, שוטפים היטב, מניחים על מסננת בתוך הבית ותוך יום העלים יבשים. מורידים את העלים מהענף ומרסקים.


את הנענע והמליסה אני מייבשת בעזרת מכשיר ייבוש - איזידריי.


את הלהיט הזה קיבלתי מאבא שלי לפני כמה שנים, פעם בכמה זמן הייתי מוציאה אותו מהמזווה כשהיתה לי כמות של פירות מסחרית לייבוש.


לאחרונה, בגלל הכמות הגדולה של הצמחים חשבתי רבות על הכנת שקיות תה בעצמי. חיפשתי וחיפשתי ומצאתי בבית התה שקיות נייר גדולות שלא התאימו לי, חיפוש רב באינטרנט העלה שקיות שמיוצרות בסין והתחלתי לייבא שקיות ריקות, קטנטנות למילוי עצמי והחוויה נהדרת. (את השקיות אפשר להשיג גם בארץ אצל שושן דגן).
הכיף הוא שהילדים נרתמים תמיד לעזור במלאכת המילוי והתוצאה מקסימה, טעימה והריח מעולה.









 להזמנות.... טל 054-4945474

2 תגובות:

  1. אני תמיד טוען כי אחד הדברים היפים ביותר שאדם יכול לבצע, זה לשתול ירקות ופירות בגינה שלו ולגדל בעצמו את תוצרתו.
    בכך, לא רק שמבצעים ייצור אוכל עצמי של הדברים בין אם הכי בסיסיים לבין אם הפירות הכי נדירים, הם שלך ואין לך לקנות אותם בכל פעם מחדש, זאת בתוספת של עיצוב גינות פרקטי שיכול לתרום הרבה לעיצוב הגינה בייצור שלה (מבחינה ויזואלית וכיווני שמש נכונים).

    השבמחק

אשמח לתגובות, טל